Strona główna
Stowarzyszenie OPCH
O stowarzyszeniu
Statut
Kontakt
Physical ArtHouse
O nas
Zespół artystyczny
Spektakle
Inna twórczość
Foto + Wideo
Festiwal Sfera Ruchu
O festiwalu
Edycje festiwalu
Regulamin
Zgłoszenia 2020
Partnerzy
Wsparcie medialne
Blog
TEKSTY
PTT_ON TOUR
WYDARZENIA
POLECAMY
Współpraca
Kontakt
EN
Strona główna
Stowarzyszenie OPCH
O stowarzyszeniu
Statut
Kontakt
Physical ArtHouse
O nas
Zespół artystyczny
Spektakle
Inna twórczość
Foto + Wideo
Festiwal Sfera Ruchu
O festiwalu
Edycje festiwalu
Regulamin
Zgłoszenia 2020
Partnerzy
Wsparcie medialne
Blog
TEKSTY
PTT_ON TOUR
WYDARZENIA
POLECAMY
Współpraca
Kontakt
EN
TEKSTY
16 postów
Recenzja spektaklu YAG – Batsheva Dance Company. Rodzinny portret zanurzony …
[…]
Relacja 25. Interational Exposure. Eksplozja światowego tańca w Tel Awiwie
[…]
Recenzja spektaklu Fearless – Gosia Mielech. Nieustraszona – Gosia Mielech …
[…]
Recenzja spektakli NationalAnthem oraz Happiness|Happiless. Uszyci na miarę
[…]
CST Konferencja 2019
[…]
Sfera Ruchu: Nowa Sól 2019
[…]
Jedność w różnorodności, czyli weekend w Sferze Ruchu
[…]
Festiwalowy raport z nie-dość-oblężonego miasta
[…]
Recenzja spektaklu Stamina. Autoportret z egzystencjalnych puzzli
[…]
Zielona Góra – miejsce, gdzie tworzą utalentowani tancerze
[…]
Wywiad z Markiem Zadłużnym. Wszystko kojarzy mi się z tańcem
[…]
Relacja Festiwalu Sfera Ruchu 2017. Wyrazić niewyrażalne
[…]
Recenzja spektakli Zabawa, SantaMuerte oraz 9.81. W Sferze Ruchu i …
[…]
Relacja Festiwalu Sfera Ruchu 2016. W Sferze Ruchu, poza sferą …
[…]
Recenzja spektakli #4, LOVEsongs oraz Ederlezi. Od pasji do magii
[…]
Recenzja spektakli Shells oraz Uterus. Co szumi w pustych muszlach …
[…]
Szukaj